traffic analysis

20. mai 2009

Siden sist...bravissimo

Gikk bra på Våronn-løpet til slutt.
Starte veldig dårlig med mye bom på de 2 første postene - så 2 dårlige vegvalg før jeg på et langstrekk prestere å klatre over et gjerde og ut av kartet !!!!!!!
(PS. Til alle yngre o-løpere som leser dette - ikke gjør som jeg gjør - men gjør som jeg sier....)

Lå på 5. post ca. 5,45 min etter ledende i vår klasse..... så da en løper som startet 2 min bak meg - som jeg også så da jeg bommet på 1. post.
" Er flere som har rotet" - tenkte jeg og satset alt på å løpe fra ham.
Løpe veldig fort og orienterte i meget høyt tempo - sikkert inn i de resterende 13 postene.
Tror jeg da gjorde mitt livs løp - kan ikke huske å ha orientert så kjapt i fart noen gang...
Løp i fra lederen med 8,45 inn - vant med 3 min.
Beinet holdt også - tråkket litt over en plass - men tenkte at smerte er godt !!


17. mai overvar jeg toget "alene" - dvs at både Karoline og Merete gikk i tog.
Til en forandring fra tidligere år kunne vi slappe av fra morgenen av da Karo ikke lenger spiller i korps - puh.....

I dag var jeg også tidlig på beina - hadde utslag kl. 08.30 på Atlungstad - gikk 2 x 9 hull på 49 slag + 51 slag - ny rekord for meg !!! Skrev ned HCP fra 29.5 til 28 så nå nærmer jeg meg Tiger som vel har -5 i HCP kan jeg tenke meg....
Toppet det hele med avslutningsløpet i Sprintcupen - ble nr. 2 - det medførte desverre at jeg ble slått av Arne med 1 fattig poeng sammenlagt - noe som jeg allerede har fått høre..

Kommer knusende tilbake i Italia....

Bravissimo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar