traffic analysis

23. juni 2009

Still going strong....

..enn så lenge ....
Årets Triathlon i Hamar Skiklubb er gjennomført - ble best i huset....
Lit etter på rulleski - tok igjen Karro på sykkel - (treig på pit-stop) - likt ut på løping fra matstasjon - måtte ta til meg en banan og drikke....
Karro fikk problemer med hold i bakkene opp mot Hedmarkstopen og da benyttet jeg sjansen til å stikke fra....
Hjerteløst og rått sier du... nei... her handler det om ære og "best in family"....
http://idrett.speaker.no/Downloads/63216/docs/Resultater_HSK_Triathlon_2009.PDF

I dag skal jeg få endelig svar (tror jeg...) vedr. min skulder..... blir det operasjon eller blir det vrakgods.....vi får se..

Ellers så må jeg rette en stor takk til UK i Hamar O-klubb for at de ikke satte meg på H-åpen under helgas stafett i O-festivalen - greier meg med H135...
Skal ha 7,5 km dagen før som blir mer enn tøff nok......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar