traffic analysis

2. mars 2009

NM Fridrett Innendørs

Nå har jeg deltatt på NM i friidrett også....
Hva slags øvelse sier du.... ?

2. rakemann i lengdegropa !!!

Dugnadsjobb for Orion Friidrett - rakte etter Norges beste innendørslengdehoppere menn og kvinner.
En anerledes idrettsverden for meg - har aldri hatt noe forhold til friidrett, så det var litt gøy også å bivåne dette bare noen cm fra gropa.
Friidrettsfolket er en egen og spesiell rase - nesten som o-folket - men kanskje enda mere lukket og særere på sin måte. Alle kjenner alle på og rekorder og personlige bestenoteringer kan de fleset på rams til hver enkelt utøver - et lite og snevert miljø.
Hvorfor jeg var der på dugnad ??
Jo; Karoline var medlem i fjor og har vært på 2 treninger i år - dermed er man på "lista".
Hadde ikke noe spesielt fore den dagen så litt dugnadsånd var godt å få med på samvittigheten.

På lørdag var hele familien i Vangsåsen på en strålende skitur - Gåsbu-Bårdsetra-Målia-Stenfjellet m/skillingsboller før vi sklei ned igjen til Gåsbu.
Ble faktisk fragått av Karro i siste bakken opp til Kollemyrkampen - hun skulle gå foran slik at jeg skulle sjekke teknikken. Hadde bevisst holdt henne bak til da for at det ikke skulle gå for fort på langturen.
Var nok jeg som ble mest sliten....!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar