traffic analysis

16. februar 2009

Ja, det var meg....

Ungdommens Holmekollrenn var årets høydepunkt i helga.
Alle Haugerne var der sammen med en bra gjeng fra Hamar - 5 stk. fra 96 og 5 stk. fra 95 sammen med foresatte.Vi bodde på SAS Raddison på Fornebu og tilbragte dagen i Eineåsen Skianlegg i strålende sol lørdag og lett snøvær på søndag.

Klassisk lørdag og fristil søndag.
Karoline gjorde det veldig godt begge dagene og "service-teamet" (mamma og pappa) var meget godt fornøyd med insatsen !!
Noe annet kan man jo si at utøveren ikke var - rett etter målpassering på fristil så ble hun intervjuet av en fra HA (ikke Hells Angels...) men fra Hamar Arbeiderblad.
På mandag kunne alle sportsinterresserte lese at......

Sitat: " I dag synes jeg det gikk veldig bra, men jeg sleit mer med klassisken. Jeg manglet feste."
Avslørt for en hel verden.....hvem som smurte skia....? .... JA, det var meg....!!
Smørefire ski og skinnfell blir neste nå......eller kanskje jeg skal prøve meg en gang til...!! :-)

Hilsen "Smører`n"

1 kommentar:

  1. Kremt! Morsom sak dette her, i alle fall skapte det litt underholdning her i huset. Mange har nok opplevd det samme, men kanskje ikke fått det på trykk i lokalavisen! Ikke gi deg!

    SvarSlett